EZAGUTU
GURE SENADOREAK

Gure Talde Parlamentarioa

Almudena Otaola Urkijo

Almudena Otaola senatari izango da bigarren aldiz jarraian EAJ-PNVren zerrenda berriz ere bere herrialdeko bozkatuena izan zenez geroztik.

Zuzenbidean lizentziatu zen Deustuko Unibertsitatean. Beti saiatzen da gauza bakoitzaren alderdi onari begiratzen. Parte guztiak asebetetzeko moduko irtenbideak eta akordioak bilatzen ditu beti. Bakegilea da.

Apirilean senatari aukeratu zuten arte, Eusko Jaurlaritzaren Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren kabineteko burua izan da. Lehenago, esparru pribatuan lan egin zuen giza baliabideen alorrean, funtzio publikoan eta lan harremanetan. Lana uztartu du zinegotzi lanarekin eta Arabako Batzar Nagusietako prokuradore ardurekin.

Okondoarra da jaiotzez, eta Laudion bizi izan da azken 16 urteotan. Almudenak beti azpimarratu ohi du Aiaraldekoa dela. Bere bi altxorrak dira bere seme biak eta bere familiarengandik jaso dituen baloreak irakasten saiatzen da: elkartasuna, garbitasuna, zintzotasuna eta esfortzuaren balioa.